Event marketing vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Event marketing vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Káčerková, Eliška
dc.contributor.author Mátl, Vojtěch
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:43Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:43Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/56234
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá vlivem a parametry event marketingu vybrané společnosti. V teoretické části jsou popsány pojmy týkající se event marketingu, komunikačního mixu a také event marketingové strategie. Mezi tyto pojmy patří event, event marketing, jednotlivé nástroje komunikačního mixu, nebo situační analýza. Praktická část se zabývá vybranou společností, její konkurencí a jejími marketingovými aktivitami. Dále se věnuje analýze a interpretaci výsledků z kvalitativního výzkumu, který byl proveden formou polostrukturovaných rozhovorů. Na základě těchto výsledků jsou zodpovězeny výzkumné otázky a také vyvozen závěr a doporučení.
dc.format 58 s. (96 369 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject event marketing cs
dc.subject track days cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject polostrukturované rozhovory cs
dc.subject vnímání značky cs
dc.subject nákupní motivace cs
dc.subject event marketing en
dc.subject track days en
dc.subject communication mix en
dc.subject semi-structured interviews en
dc.subject brand perception en
dc.subject purchase motivation en
dc.title Event marketing vybrané společnosti
dc.title.alternative Event Marketing of the Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Dolínková, Olga
dc.date.accepted 2024-05-20
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis deals with the impact and parameters of event marketing for a selected company. The practical section describes concepts related to event marketing, the communication mix, and also the event marketing strategy. These concepts include event, event marketing, individual communication mix tools, or situational analysis. The practical part examines the selected company, its competitors, and its marketing activities. It also deals with analyzing and interpreting the results from qualitative research conducted through semi-structured interviews. Based on these results, the research questions are answered, and conclusions and recommendations are drawn.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 68298
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
mátl_2024_dp.pdf 2.798Mb PDF View/Open None
mátl_2024_op.docx 90.77Kb Unknown View/Open None
mátl_2024_vp.pdf 142.0Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account