Návrh komunikační strategie společnosti Gymnathlon

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh komunikační strategie společnosti Gymnathlon

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Churá, Karolína
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:50Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:50Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/56391
dc.description.abstract Tato diplomová práce je zaměřena na návrh komunikační strategie pro společnost Gymnathlon. V teoretické části práce jsou definovány klíčové pojmy jako marketing, strategický marketing, a rovněž je zde pojednáno o specifikách sportovního marketingu a marketingové komunikaci. Na konci této části jsou představeny metodologické postupy práce a úvod do praktické části. Praktická část se věnuje popisu společnosti Gymnathlon a její situační analýze, obsahuje také analýzu dotazníkového šetření a rozhovorů s trenéry Gymnathlon. Druhá část je zakončena odpověďmi na výzkumné otázky, které přecházejí do závěrečné projektové části. Tato část je zaměřena na vylepšení a formulaci konkrétních návrhů pro komunikační strategii společnosti Gymnathlon, včetně změn v přímém marketingu, využití sociálních sítí, public relations a podpory prodeje.
dc.format 108 s. (169 068)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject strategický marketing cs
dc.subject sport cs
dc.subject sportovní marketing cs
dc.subject Gymnathlon cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing mix en
dc.subject communication mix en
dc.subject strategic marketing en
dc.subject sport en
dc.subject sports marketing en
dc.subject Gymnathlon en
dc.title Návrh komunikační strategie společnosti Gymnathlon
dc.title.alternative Proposal for the Communication Strategy of the Company Gymnathlon
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Wroblowská, Zuzana
dc.date.accepted 2024-05-21
dc.description.abstract-translated This master's thesis is focused on designing a communication strategy for the company Gymnathlon. The theoretical part defines key concepts such as marketing, strategic marketing, and discusses the specifics of sports marketing and marketing communication. At the end of this part, the methodology of the work is introduced, along with an introduction to the practical part. The practical part deals with the description of Gymnathlon and its situational analysis. Another aspect of practical part includes an analysis of questionnaire surveys and interviews with Gymnathlon coaches. The second part concludes with answers to the research questions, which lead into the final project section. This section is aimed at improving and formulating specific proposals for Gymnathlon's communication strategy, including changes in direct marketing, the use of social networks, public relations, and sales promotion.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68407
dc.date.submitted 2024-04-12


Files in this item

Files Size Format View Description
churá_2024_dp.pdf 14.34Mb PDF View/Open None
churá_2024_op.pdf 162.0Kb PDF View/Open None
churá_2024_vp.docx 92.04Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account