Využití principů dramatické výchovy v předškolním vzdělávání

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití principů dramatické výchovy v předškolním vzdělávání

Show simple item record

dc.contributor.advisor Petrů Puhrová, Barbora
dc.contributor.author Škubníková, Kateřina
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:56Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:56Z
dc.date.issued 2024-01-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/56559
dc.description.abstract Bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter s cílem zjistit, jak učitelky mateřských škol využívají principy a metody dramatické výchovy v rámci předškolního vzdělávání. Teoretická část práce se zaměřuje na charakteristiku dramatické výchovy v kontextu předškolního vzdělávání a na vymezení vybraných principů a metod. Empirická část využívá kvantitativního designu výzkumu, který byl zaměřen na využívání principů a metod dramatické výchovy učiteli a učitelkami mateřských škol. K získání dat sloužila metoda dotazníku, který byl respondentům zprostředkován online formou. Výsledky výzkumu popisují, že učitelky mateřských škol využívají většinu principů a metod dramatické výchovy, a že k jejich aplikaci dochází několikrát týdně.
dc.format 64
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject dramatická výchova cs
dc.subject cíle dramatické výchovy cs
dc.subject metody dramatické výchovy cs
dc.subject principy dramatické výchovy cs
dc.subject role učitele cs
dc.subject drama education en
dc.subject goals of drama education en
dc.subject methods of drama education en
dc.subject principles of drama education en
dc.subject role of the teacher en
dc.title Využití principů dramatické výchovy v předškolním vzdělávání
dc.title.alternative Drama Education Methods Use in Preschool Education
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kolumber, Tereza
dc.date.accepted 2024-05-22
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is theoretical and empirical in nature with the aim to find out how kindergarten teachers use the principles and methods of drama education in preschool education. The theoretical part of the thesis focuses on the characteristics of drama education in the context of preschool education and the definition of the selected principles and methods. The empirical part uses a quantitative research design that focused on the use of principles and methods of drama education by male and female kindergarten teachers. A questionnaire method was used to collect the data, which was administered to the respondents online. The results of the research describe that kindergarten teachers use most of the principles and methods of drama education and that their application occurs several times a week.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-program Preschool Teacher Training en
dc.identifier.stag 67370
dc.date.submitted 2024-04-23


Files in this item

Files Size Format View Description
škubníková_2024_dp.zip 1.370Mb application/zip View/Open None
škubníková_2024_op.docx 27.68Kb Unknown View/Open None
škubníková_2024_vp.docx 17.28Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account