Návrh komunikační strategie mediálního domu zaměřené na generaci Z

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh komunikační strategie mediálního domu zaměřené na generaci Z

Show full item record

No preview available
Title: Návrh komunikační strategie mediálního domu zaměřené na generaci Z
Author: Slavíková, Lucie
Advisor: Káčerková, Eliška
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá návrhem komunikační strategie mediálního domu CzechCrunch zaměřené na generaci Z. Teoretická část vymezuje klíčové pojmy marketingové komunikace, specifika mediálních domů a mediální chování generace Z. Praktická část analyzuje aktuální pozici CzechCrunche, porovnává jeho digitální komunikaci s konkurencí a identifikuje bariéry v oslovování mladého publika prostřednictvím dotazníkového šetření a expertních rozhovorů. Výsledkem je návrh strategie "Lidi lidem", která staví redaktory do role ambasadorů a přináší nové formáty obsahu, důraz na sociální sítě a budování komunity.
URI: http://hdl.handle.net/10563/58828
Date: 2025-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account