Návrh komunikační strategie mediálního domu zaměřené na generaci Z

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh komunikační strategie mediálního domu zaměřené na generaci Z

Show simple item record

dc.contributor.advisor Káčerková, Eliška
dc.contributor.author Slavíková, Lucie
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:41Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:41Z
dc.date.issued 2025-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/58828
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá návrhem komunikační strategie mediálního domu CzechCrunch zaměřené na generaci Z. Teoretická část vymezuje klíčové pojmy marketingové komunikace, specifika mediálních domů a mediální chování generace Z. Praktická část analyzuje aktuální pozici CzechCrunche, porovnává jeho digitální komunikaci s konkurencí a identifikuje bariéry v oslovování mladého publika prostřednictvím dotazníkového šetření a expertních rozhovorů. Výsledkem je návrh strategie "Lidi lidem", která staví redaktory do role ambasadorů a přináší nové formáty obsahu, důraz na sociální sítě a budování komunity.
dc.format 94 s. (178 167 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject benchmarking cs
dc.subject situační analýza cs
dc.subject média cs
dc.subject zpravodajství cs
dc.subject generace Z cs
dc.subject CzechCrunch cs
dc.subject communication strategy en
dc.subject benchmarking en
dc.subject situation analysis en
dc.subject Generation Z en
dc.subject media en
dc.subject news en
dc.subject CzechCrunch en
dc.title Návrh komunikační strategie mediálního domu zaměřené na generaci Z
dc.title.alternative Design of a Communication Strategy for a Media Company Focused on Generation Z
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Ondráček, Tomáš
dc.date.accepted 2025-05-19
dc.description.abstract-translated This diploma thesis focuses on designing a communication strategy for the media house CzechCrunch targeted at Generation Z. The theoretical part defines key concepts of marketing communication, the specifics of media houses, and the media behavior of Generation Z. The practical part analyzes CzechCrunch's current market position, compares its digital communication with competitors, and identifies barriers to engaging a younger audience through a questionnaire survey and expert interviews. The result is a strategy called "People to People," which positions editors as brand ambassadors and introduces new content formats, a focus on social media, and community building.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 71713
dc.date.submitted 2025-04-11


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account