Návrh komunikační strategie mediálního domu zaměřené na generaci Z

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh komunikační strategie mediálního domu zaměřené na generaci Z

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh komunikační strategie mediálního domu zaměřené na generaci Z
Autor: Slavíková, Lucie
Vedoucí: Káčerková, Eliška
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá návrhem komunikační strategie mediálního domu CzechCrunch zaměřené na generaci Z. Teoretická část vymezuje klíčové pojmy marketingové komunikace, specifika mediálních domů a mediální chování generace Z. Praktická část analyzuje aktuální pozici CzechCrunche, porovnává jeho digitální komunikaci s konkurencí a identifikuje bariéry v oslovování mladého publika prostřednictvím dotazníkového šetření a expertních rozhovorů. Výsledkem je návrh strategie "Lidi lidem", která staví redaktory do role ambasadorů a přináší nové formáty obsahu, důraz na sociální sítě a budování komunity.
URI: http://hdl.handle.net/10563/58828
Datum: 2025-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet