Návrh komunikační strategie mediálního domu zaměřené na generaci Z
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Návrh komunikační strategie mediálního domu zaměřené na generaci Z |
| Autor: |
Slavíková, Lucie
|
| Vedoucí: |
Káčerková, Eliška
|
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá návrhem komunikační strategie mediálního domu CzechCrunch zaměřené na generaci Z. Teoretická část vymezuje klíčové pojmy marketingové komunikace, specifika mediálních domů a mediální chování generace Z. Praktická část analyzuje aktuální pozici CzechCrunche, porovnává jeho digitální komunikaci s konkurencí a identifikuje bariéry v oslovování mladého publika prostřednictvím dotazníkového šetření a expertních rozhovorů. Výsledkem je návrh strategie "Lidi lidem", která staví redaktory do role ambasadorů a přináší nové formáty obsahu, důraz na sociální sítě a budování komunity. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/58828
|
|
Datum:
|
2025-01-31 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet