Projekt zvýšení úrovně marketingového řízení ve vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zvýšení úrovně marketingového řízení ve vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Hlaváčová, Jana
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:49Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:49Z
dc.date.issued 2025-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/59025
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na zvýšení úrovně marketingového řízení ve vybrané společnosti. Hlavním cílem práce je analyzovat současnou úroveň marketingového řízení ve společnosti Laskavárna Pod Kaštany a na základě provedených analýz navrhnout projekt zlepšení. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V rámci teoretické části jsou vymezeny základní pojmy týkající se marketingového řízení, marketingového mixu služeb, marketingové komunikace a vybraných situačních analýz. V praktické části je představena společnost Laskavárna Pod Kaštany a analyzován současný stav jejího marketingového řízení a marketingového mixu. Následně je provedena analýza konkurence, PEST analýza, SWOT analýza a matice IFE a EFE. Z výsledků těchto analýz vyplynulo, že nejvýznamnější slabinou v marketingovém řízení je oblast marketingové komunikace. Na základě tohoto zjištění byly návrhy v projektové části zaměřeny především na zlepšení marketingové komunikace. V rámci projektu je navrženo pět akčních plánů: rozšíření marketingové komunikace mimo sociální sítě, zavedení jednoduchého e-shopu, digitalizace věrnostního programu, posílení interní marketingové kapacity kavárny a zefektivnění komunikace na sociálních sítích. Projekt je následně podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
dc.format 111 s. (164 279 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingové řízení cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingový mix služeb cs
dc.subject marketing management en
dc.subject marketing services en
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing en
dc.subject marketing mix of services en
dc.title Projekt zvýšení úrovně marketingového řízení ve vybrané společnosti
dc.title.alternative Project to Increase the Level of Marketing Management in the Selected Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vydrová, Janka
dc.date.accepted 2025-09-02
dc.description.abstract-translated The diploma thesis is focused on improving the level of marketing management in a selected Company. The main objective of the thesis is to analyse the current level of marketing management at Laskavárna Pod Kaštany and, based on the analysis, to propose a project for its improvement. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part defines the basic concepts related to marketing management, the marketing mix of services, marketing communication, and selected situational analyses. The practical part introduces Laskavárna Pod Kaštany and analyses the current state of its marketing management and marketing mix. This followed by a competition analysis, PEST analysis, SWOT analysis, and IFE and EFE matrices. The results of these analyses showed that the most significant weakness in marketing management is the area of marketing communication. Based on this finding, the proposals in the project section focused primarily on improving marketing communication. Five action plans have been proposed as part of the project: expanding marketing communication beyond social media, introducing a simple e-shop, digitalizing the loyalty program, strengthening the cafés internal marketing capacity, and optimizing communication on social media. The project is then subjected to a time, cost, and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Marketing management cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Management a marketing cs
dc.thesis.degree-program Management and Marketing en
dc.identifier.stag 70786
dc.date.submitted 2025-08-05


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account