| dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
| dc.contributor.author |
Hlaváčová, Jana
|
|
| dc.date.accessioned |
2025-12-10T23:10:49Z |
|
| dc.date.available |
2025-12-10T23:10:49Z |
|
| dc.date.issued |
2025-02-10 |
|
| dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
| dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/59025
|
|
| dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na zvýšení úrovně marketingového řízení ve vybrané společnosti. Hlavním cílem práce je analyzovat současnou úroveň marketingového řízení ve společnosti Laskavárna Pod Kaštany a na základě provedených analýz navrhnout projekt zlepšení. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V rámci teoretické části jsou vymezeny základní pojmy týkající se marketingového řízení, marketingového mixu služeb, marketingové komunikace a vybraných situačních analýz. V praktické části je představena společnost Laskavárna Pod Kaštany a analyzován současný stav jejího marketingového řízení a marketingového mixu. Následně je provedena analýza konkurence, PEST analýza, SWOT analýza a matice IFE a EFE. Z výsledků těchto analýz vyplynulo, že nejvýznamnější slabinou v marketingovém řízení je oblast marketingové komunikace. Na základě tohoto zjištění byly návrhy v projektové části zaměřeny především na zlepšení marketingové komunikace. V rámci projektu je navrženo pět akčních plánů: rozšíření marketingové komunikace mimo sociální sítě, zavedení jednoduchého e-shopu, digitalizace věrnostního programu, posílení interní marketingové kapacity kavárny a zefektivnění komunikace na sociálních sítích. Projekt je následně podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
|
| dc.format |
111 s. (164 279 znaků) |
|
| dc.language.iso |
cs |
|
| dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
| dc.rights |
Bez omezení |
|
| dc.subject |
marketingové řízení
|
cs |
| dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
| dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
| dc.subject |
marketing
|
cs |
| dc.subject |
marketingový mix služeb
|
cs |
| dc.subject |
marketing management
|
en |
| dc.subject |
marketing services
|
en |
| dc.subject |
marketing communication
|
en |
| dc.subject |
marketing
|
en |
| dc.subject |
marketing mix of services
|
en |
| dc.title |
Projekt zvýšení úrovně marketingového řízení ve vybrané společnosti |
|
| dc.title.alternative |
Project to Increase the Level of Marketing Management in the Selected Company |
|
| dc.type |
diplomová práce |
cs |
| dc.contributor.referee |
Vydrová, Janka |
|
| dc.date.accepted |
2025-09-02 |
|
| dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis is focused on improving the level of marketing management in a selected Company. The main objective of the thesis is to analyse the current level of marketing management at Laskavárna Pod Kaštany and, based on the analysis, to propose a project for its improvement. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part defines the basic concepts related to marketing management, the marketing mix of services, marketing communication, and selected situational analyses. The practical part introduces Laskavárna Pod Kaštany and analyses the current state of its marketing management and marketing mix. This followed by a competition analysis, PEST analysis, SWOT analysis, and IFE and EFE matrices. The results of these analyses showed that the most significant weakness in marketing management is the area of marketing communication. Based on this finding, the proposals in the project section focused primarily on improving marketing communication. Five action plans have been proposed as part of the project: expanding marketing communication beyond social media, introducing a simple e-shop, digitalizing the loyalty program, strengthening the cafés internal marketing capacity, and optimizing communication on social media. The project is then subjected to a time, cost, and risk analysis. |
|
| dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
| dc.thesis.degree-discipline |
Marketing management |
cs |
| dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Management |
en |
| dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
| dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
| dc.thesis.degree-program |
Management a marketing |
cs |
| dc.thesis.degree-program |
Management and Marketing |
en |
| dc.identifier.stag |
70786
|
|
| dc.date.submitted |
2025-08-05 |
|