HP TRONIC Zlín, spol.s.r.o. (koncepce direct marketingu)

DSpace Repository

Language: English čeština 

HP TRONIC Zlín, spol.s.r.o. (koncepce direct marketingu)

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Staňková, Eva
dc.date.accessioned 2010-07-13T13:11:28Z
dc.date.issued 2006-05-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/593
dc.description.abstract Cílem této práce je provést analýzu direct marketingových aktivit firmy HP TRONIC Zlín, spol. s. r.o. (dále jen HP TRONIC). Na základě provedené analýzy budu měřit efektivnost produktového letáku PROTON a v závěru práce navrhnu koncepci direct marketingu. Ve své práci budu vycházet z odborné literatury a časopisů, které uvedu v závěru v seznamu požité literatury. cs
dc.format 73 s., 7 s. příloh cs
dc.format.extent 914692 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2036
dc.subject analýza cs
dc.subject direct marketing cs
dc.subject efektivita cs
dc.subject leták PROTON cs
dc.subject koncepce cs
dc.subject analyse en
dc.subject direct marketing en
dc.subject efectivity en
dc.subject brochure PROTON en
dc.subject konception en
dc.title HP TRONIC Zlín, spol.s.r.o. (koncepce direct marketingu) cs
dc.title.alternative HP TRONIC Zlin, spol.s.r.o. (the conception of direct marketing) en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Juříková, Martina
dc.date.accepted 2006-05-29
dc.date.vskp-available 2036-05-15
dc.description.abstract-translated The aim of this work is the analysis of direct marketing activities of the company HP TRONIC Zlin, spol. s.r.o. (in the following text just HP TRONIC). Then I am going to measure the efectivity of product brochure PROTON and at the end of my work I am going to suggest the konception of direct marketing. In my work I will appear from the special literature and magazines which I will point at the end of this work in a seznam of literature out. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 2735
dc.date.assigned 2006-01-13
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
staňková_2006_dp.pdfBlocked 893.2Kb PDF View/Open
staňková_2006_vp.doc 39.5Kb Microsoft Word View/Open
staňková_2006_op.doc 57.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account