Marketingová strategie destinace cestovního ruchu Zlínského kraje

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingová strategie destinace cestovního ruchu Zlínského kraje

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová strategie destinace cestovního ruchu Zlínského kraje
Author: Hladíková, Martina
Advisor: Slaměník, Antonín
Abstract: Tématem mé diplomové práce bylo analyzovat předpoklady rozvoje cestovního ruchu ve Zlínském kraji a dále pak také přístupy k řízení destinační strategie cestovního ruchu. Podrobněji jsem provedla analýzu jedné z nejvýznamnějších destinací cestovního ruchu ve Zlínském kraji, a to Horního Vsacka, a současně jsem zhodnotila předpoklady pro vytvoření marketingové strategie této destinace. Práce je zaměřena na definování marketingové strategie cestovního ruchu oblasti Horního Vsacka.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6130
Date: 2008-05-05
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav veřejné správy a regionálního rozvoje
Discipline: Veřejná správa a regionální rozvoj
Grade for thesis and defense: A 8874


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
hladíková_2008_dp.pdfBlocked 956.3Kb PDF
hladíková_2008_vp.doc 57Kb Microsoft Word View/Open
hladíková_2008_op.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account