Strategie rozvoje cestovního ruchu v oblasti Podhostýnska se zaměřením na event marketing

DSpace Repository

Language: English čeština 

Strategie rozvoje cestovního ruchu v oblasti Podhostýnska se zaměřením na event marketing

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Janečka, Pavel
dc.date.accessioned 2010-07-16T17:24:44Z
dc.date.available 2018-05-05T23:00:12Z
dc.date.issued 2008-05-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/6138
dc.description.abstract Práce se zabývá možnostmi rozvoje cestovního ruchu v oblasti Podhostýnska. Analyzuje současný stav regionu, práci destinačních managementů a hledá potenciál k dalšímu rozvoji oblasti a zvýšení turistické atraktivity. Navržená strategie využívá možností moderního přístupu k tématu prostřednictvím marketingu zážitků. Návrhy realizace a naplnění čtyř hlavních strategických cílů jsou doplněny samostatným event marketingovým projektem s názvem Koncert pro Hostýn, včetně jeho ekonomické náročnosti a podrobného realizačního plánu. cs
dc.format 87 s. cs
dc.format.extent 3917952 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2018
dc.subject Strategie cs
dc.subject event marketing cs
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject region cs
dc.subject Strategy en
dc.subject event marketing en
dc.subject tourism en
dc.subject region en
dc.title Strategie rozvoje cestovního ruchu v oblasti Podhostýnska se zaměřením na event marketing cs
dc.title.alternative Strategy of tourism development in Podhostýnsko region with concentration on event marketing en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Podlešák, Petr
dc.date.accepted 2008-06-03
dc.description.abstract-translated The thesis deals with possibilities of tourism development in Podhostýnsko region. It recapitulates theoretical sources regarding tourism strategic development as well as the latest knowledges about event marketing. The analysis of present condition of the region and destination managements in basis for searching of potential for the region further development and improving of its tourist attractiveness. The proposal of strategy itself takes benefit of modern approach through experience marketing.Four principal strategic goals determine four groups of event marketing activities. The main strategy is completed with individual event marketing project called Concert for Hostýn. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 8419
dc.date.assigned 2008-03-14
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
janečka_2008_dp.pdfBlocked 3.736Mb PDF View/Open
janečka_2008_vp.doc 44.5Kb Microsoft Word View/Open
janečka_2008_op.doc 55Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account