UV mapování v Blenderu

DSpace Repository

Language: English čeština 

UV mapování v Blenderu

Show full item record

No preview available
Title: UV mapování v Blenderu
Author: Vysloužilová, Leona
Advisor: Pokorný, Pavel
Abstract: Cílem této bakalářské práce je charakteristika prostředí 3D grafického programu Blender v jeho aktuální verzi, zaměřena zejména na materiálové vlastnosti a nanášení textur. Bakalářská práce se skládá z několika částí. Teoretická část obsahuje charakteristiku programu Blender, především nástrojů týkajících se UV mapování a nanášení textur na modely. Také obsahuje charakteristiku programu Gimp, zaměřenou zejména na funkce používaných na tvorbu textur. Praktická část obsahuje elektronickou dokumentaci a praktické ukázky modelů v Blenderu určených k UV mapování a pro tyto modely textury vytvořené v programu Gimp, sloužící pro výuku předmětu Počítačová grafika.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6884
Date: 2008-05-15
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav aplikované informatiky
Discipline: Informační technologie
Grade for thesis and defense: A 9178


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vysloužilová_2008_bp.pdfBlocked 5.044Mb PDF
vysloužilová_2008_vp.doc 288.5Kb Microsoft Word View/Open
vysloužilová_2008_op.doc 290Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account