Návrh komunikační strategie při uvedení nového produktu na trh

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Návrh komunikační strategie při uvedení nového produktu na trh

Show full item record

No preview available
Title: Návrh komunikační strategie při uvedení nového produktu na trh
Author: Hermann, Tomáš
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Komunikovat můžeme různými způsoby a formami. Jinak komunikujeme v rodině či s přáteli a jinak v práci. Zcela rozdílná je pak komunikacu na trhu organizací, známém pod zkratkou B2B (Business-to-business). Stejně jako zákazníci spotřebitelského trhu (B2C - Business-to-customers) i zákaz-níci trhu organizací mají z pohledu firem své potřeby, nároky a zvyky. Ty následně ovliv-ňují jejich nákupní chování. Ovšem rozhodovací řetězec na trh B2B je obyčejně složitý proces s větším počtem rozhodovatelů. Znamená to, že hlavní roli nehrají momentální po-hnutky jako v B2C. Naopak tento trh charakterizují loajálnější vztahy a konzervativnost, a to i proto, že tento trh je výrazně rozsáhlejší. Obyčejně totiž firmy prodávají produkty a služby opět jiným firmám. I zde však nástroje komunikačního mixu hrají stále významnější roli, byť často není jejich cílem ihned prodat, nýbrž předat úvodní informaci širokému spektru cílových skupin a rozvíjet s nimi vztahy. Následující stránky představí kroky vedoucí ke komunikační kampani v prostředí B2B, konkrétně v oblasti elektrotechniky, a to včetně jejího průběhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6913
Date: 2008-05-02
Availability: Práce bude přístupná bez omezení od 02.05.2010
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 7583


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
hermann_2008_dp.pdf 9.423Mb PDF View/Open
hermann_2008_vp.doc 51.5Kb Microsoft Word View/Open
hermann_2008_op.doc 55Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account