Skončila doba"podnikových zpravodajů"?

DSpace Repository

Language: English čeština 

Skončila doba"podnikových zpravodajů"?

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Hronová, Milada
dc.date.accessioned 2010-07-16T23:46:09Z
dc.date.available 2010-07-16T23:46:09Z
dc.date.issued 2008-04-25
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/6946
dc.description.abstract V odůvodnění mého rozhodnutí pokračovat ve studiu v navazujícím magisterském programu Mediální a komunikační studia, oboru Marketingové komunikace, jsem před dvěma lety zmiňovala předchozí studium na Univerzitě Palackého v Olomouci. Jestliže jsem tehdy svou závěrečnou bakalářskou práci věnovala tématu public relations na vysokých školách, tak v zájmu o uvedený segment marketingových komunikací pokračuji i dále. Ve své diplomové práci jsem však konkrétnější. Pokusila jsem se analyzovat jeden z nástrojů komunikace na Univerzitě Palackého, tištěné periodikum Žurnál UP. Protože od doby, kdy jsem tvořila bakalářskou práci zabývající se problematikou public relations na vysokých školách, uplynulo zhruba deset let a protože "podnikové zpravodaje" jsou součástí uvedeného segmentu marketingových komunikací, považovala jsem za nutné se po těchto letech ke zmiňované oblasti znovu vrátit. Učinila jsem tak v teoretické části, z níž vyplývají obecná pravidla daná segmentem public relations, tedy předpoklady, jak by "podnikový zpravodaj" měl vypadat, co by mělo být jeho obsahem, účelem a cílem. V praktické části pak uskutečněná analýza o efektivitě komunikace prostřednictvím zpravodaje měla hypotézu prokázat. Projektová část této diplomové práce vychází jak z formulovaných hypotéz daných teoretickou rovinou public relations, tak ze shora nastíněných praktických výstupů formulovaných praktickou částí práce. cs
dc.format 77 s., 21 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 5878605 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject public relations cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject podnikový zpravodaj cs
dc.subject Žurnál UP cs
dc.subject public relations en
dc.subject communications en
dc.subject company periodicals en
dc.subject Žurnál UP en
dc.title Skončila doba"podnikových zpravodajů"? cs
dc.title.alternative Company bulletins'time is over? en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2008-05-28
dc.description.abstract-translated As the reason for my decision to continue with master programme "Media and communication studies", specialization "Marketing communication" I mentioned my previous studies. It was at Palacký University in Olomouc. I dedicated my bachelor's thesis to the topic "Public relations at Universities" and am still interested in the segment mentioned above - Marketing communications. But in my diploma thesis I am more concrete. I tried to analyze directly one of the instruments of communications at the Palacký University, printed serial "Žurnál UP" (journal). Because from that time, when I created my bachelor's thesis (dealing with the problematics of public relations at universities) passed ten years and because "company periodicals" are parts of mentioned segment in marketing communications, I considered it important to get back to this field after these years. I did so in the theoretical part of my thesis, where emerges general rules given by the segment public relations, i.e. conditions how the "company periodical" should look like, what should be the content, purpose and goal. Whereas in the practial part the implemented analysis was to prove the hypothesis of its operating. Project part of this thesis is based on formulated hypothesis - given by the theoretical level of public relations, as well as from practical inputs (mentioned above) and formulated throughout the analytical part of my thesis. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 7585
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
hronová_2008_dp.pdfBlocked 5.606Mb PDF View/Open
hronová_2008_vp.doc 49Kb Microsoft Word View/Open
hronová_2008_op.doc 55Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account