Marketing strategy for a new product A Day OUT at the Wells, promotion of tourism in Tunbridge Wells, Kent

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketing strategy for a new product A Day OUT at the Wells, promotion of tourism in Tunbridge Wells, Kent

Show full item record

No preview available
Title: Marketing strategy for a new product A Day OUT at the Wells, promotion of tourism in Tunbridge Wells, Kent
Author: Slaběňáková, Radka
Advisor: Chovancová, Miloslava
Abstract: Cílem této práce je vytvořit marketingovou strategii pro servis propagace turismu v Tunbridge Wells (dále jen TW), což je lázeňské město v hrabství Kent na jihovýchodě Anglie. Teoretická část práce popisuje všeobecně různé marketingové strategie nového produktu. Analytická část seznamuje s výsledky marketingového výzkumu návštěvnosti TW a jeho okolí, ze kterého bylo zjištěno, že je potřeba lépe propagovat turistické aktivity v oblasti TW. Proto byl zkoumán potenciál vytvoření rekreačního programu nazvaného "A Day OUT at the Wells" (Výlet do Wells), který by spojoval několik turistických atrakcí s velmi známou "A Day at the Wells", interaktivní expozicí georgiánského TW v centru města. Návštěva Spa Valley Railway (parní vlaky z TW do nedaleké Groombridge), Pantiles (lázeňská kolonáda v centru města) a dalších míst bude propagována jako balík atrakcí za slevněné paušální vstupné.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7077
Date: 2008-05-23
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: B 9720


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
slaběňáková_2008_bp.pdf 536.4Kb PDF View/Open
slaběňáková_2008_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open
slaběňáková_2008_op.doc 49.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account