Marketing strategy for a new product A Day OUT at the Wells, promotion of tourism in Tunbridge Wells, Kent

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketing strategy for a new product A Day OUT at the Wells, promotion of tourism in Tunbridge Wells, Kent

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chovancová, Miloslava
dc.contributor.author Slaběňáková, Radka
dc.date.accessioned 2010-07-17T00:37:29Z
dc.date.available 2010-07-17T00:37:29Z
dc.date.issued 2008-05-23
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/7077
dc.description.abstract Cílem této práce je vytvořit marketingovou strategii pro servis propagace turismu v Tunbridge Wells (dále jen TW), což je lázeňské město v hrabství Kent na jihovýchodě Anglie. Teoretická část práce popisuje všeobecně různé marketingové strategie nového produktu. Analytická část seznamuje s výsledky marketingového výzkumu návštěvnosti TW a jeho okolí, ze kterého bylo zjištěno, že je potřeba lépe propagovat turistické aktivity v oblasti TW. Proto byl zkoumán potenciál vytvoření rekreačního programu nazvaného "A Day OUT at the Wells" (Výlet do Wells), který by spojoval několik turistických atrakcí s velmi známou "A Day at the Wells", interaktivní expozicí georgiánského TW v centru města. Návštěva Spa Valley Railway (parní vlaky z TW do nedaleké Groombridge), Pantiles (lázeňská kolonáda v centru města) a dalších míst bude propagována jako balík atrakcí za slevněné paušální vstupné. cs
dc.format 58 s., 6 s. obr. příloh. cs
dc.format.extent 549296 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject primární výzkum cs
dc.subject sekundární výzkum cs
dc.subject PESTEL analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Ansoffova matice cs
dc.subject životní cyklus výrobku cs
dc.subject Bostonská matice cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject Marketing strategy en
dc.subject primary research en
dc.subject secondary research en
dc.subject PESTEL analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject Ansoff matrix en
dc.subject Product life cycle en
dc.subject Boston matrix en
dc.subject Marketing mix en
dc.title Marketing strategy for a new product A Day OUT at the Wells, promotion of tourism in Tunbridge Wells, Kent cs
dc.title.alternative Marketing strategy for a new product A Day OUT at the Wells, promotion of tourism in Tunbridge Wells, Kent en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pilík, Michal
dc.date.accepted 2008-06-12
dc.description.abstract-translated The aim of this work is to create a marketing strategy for a service promoting tourism in Tunbridge Wells (thereinafter as TW), which is a spa town in the county of Kent in the south-east of Enland. The theoretical part describes various marketing strategies of a new product in general. The analysis presents the results of the marketing research of visitor rate of the TW area, which showed that there is a need for better promotion of tourism activities. The potential of creating a leisure program called "A Day OUT at the Wells", which would connect several tourist attractions with the well-known "A Day at the Wells" was therefore investigated. Visiting the Spa Valley Railway, Pantiles and other features will be promoted as a package of attractions for a reduced all-inclusive admission fee. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/115 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 9720
dc.date.assigned 2008-03-21
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
slaběňáková_2008_bp.pdf 536.4Kb PDF View/Open
slaběňáková_2008_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open
slaběňáková_2008_op.doc 49.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account