Marketingová strategie rozvoje mikroregionu Zlínsko v oblasti cestovního ruchu

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingová strategie rozvoje mikroregionu Zlínsko v oblasti cestovního ruchu

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová strategie rozvoje mikroregionu Zlínsko v oblasti cestovního ruchu
Author: Polišenská, Monika
Advisor: Schneider, Jaromír
Abstract: Cílem bakalářské práce je vytvoření marketingových strategií rozvoje cestovního ruchu v mikroregionu Zlínsko. K realizaci tohoto projektu byla použita jak sekundární, tak pri-mární data. Práce je rozdělená do dvou částí. První část je teoretická, popisující obecné definice marke-tingu aplikované na marketing regionů, resp. mikroregionů. Dále je pak popsaná problema-tika cestovního ruchu v rámci České republiky, definice marketingové komunikace a její nové trendy. Druhá, praktická část, je zaměřená na analýzu sledované oblasti za použití sekundárních dat a primárních dat. Závěr praktické části je věnován alternativnímu řešení problémových oblastí a vytvoření projektu marketingové strategie, která by přispěla k rozvoji cestovního ruchu v mikroregionu Zlínsko.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7123
Date: 2008-08-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav veřejné správy a regionálního rozvoje
Discipline: Veřejná správa a regionální rozvoj
Grade for thesis and defense: C 9039


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
polišenská_2008_bp.pdf 862.4Kb PDF View/Open
polišenská_2008_vp.pdf 60.86Kb PDF View/Open
polišenská_2008_op.doc 51Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account