Projekt zavádění vybraných analýz marketingového auditu ve firmě Pilana Knives s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt zavádění vybraných analýz marketingového auditu ve firmě Pilana Knives s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zavádění vybraných analýz marketingového auditu ve firmě Pilana Knives s.r.o.
Author: Zmrzlík, Tomáš
Advisor: Voloch, Jaroslav
Abstract: Diplomová práce se ve své úvodní části zabývá teoretickými poznatky marketingového auditu, které jsou dále využity v dalších částech. Druhou část práce tvoří analýza současné situace ve společnosti Pilana Knives, spol. s r. o. Samotný projekt zavádění vybraných analýz marketingového auditu je tvořen přípravnou fází, plánovací fází, navrženými cíli, realizací vybraných analýz marketingového auditu, časovým hlediskem a rozpočtem.
URI: http://hdl.handle.net/10563/719
Date: 2006-05-09
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2011
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
zmrzlík_2006_dp.pdfBlocked 1.226Mb PDF
zmrzlík_2006_vp.doc 54Kb Microsoft Word View/Open
zmrzlík_2006_op.jpg 90.28Kb JPEG image View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account