Projekt zavádění vybraných analýz marketingového auditu ve firmě Pilana Knives s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zavádění vybraných analýz marketingového auditu ve firmě Pilana Knives s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Voloch, Jaroslav
dc.contributor.author Zmrzlík, Tomáš
dc.date.accessioned 2010-07-13T13:55:09Z
dc.date.available 2012-02-17T13:49:27Z
dc.date.issued 2006-05-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/719
dc.description.abstract Diplomová práce se ve své úvodní části zabývá teoretickými poznatky marketingového auditu, které jsou dále využity v dalších částech. Druhou část práce tvoří analýza současné situace ve společnosti Pilana Knives, spol. s r. o. Samotný projekt zavádění vybraných analýz marketingového auditu je tvořen přípravnou fází, plánovací fází, navrženými cíli, realizací vybraných analýz marketingového auditu, časovým hlediskem a rozpočtem. cs
dc.format 78s cs
dc.format.extent 1285849 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2011
dc.subject Pilana Knives s.r.o. cs
dc.subject marketingový audit cs
dc.subject analýzy marketingového auditu cs
dc.subject situační analýza cs
dc.subject vnitřní vlivy cs
dc.subject vnější vlivy cs
dc.subject Pilana Knives s.r.o. en
dc.subject marketing audit en
dc.subject marketing audit analysis en
dc.subject situation analyses en
dc.subject internal influences en
dc.subject external influences en
dc.title Projekt zavádění vybraných analýz marketingového auditu ve firmě Pilana Knives s.r.o. cs
dc.title.alternative Implementation selected marketing analysis of marketing audit in Pilana Knives ltd en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kalina, David
dc.date.accepted 2006-05-31
dc.description.abstract-translated The first theoretical part of this diploma thesis describes principles of marketing audit, that are used in another parts. The second part of the diploma thesis consists of profiling of knives manufacturer Pilana Knives, ltd. and situation analysis, which is base of marketing audit. Project part is created by implementation selected marketing analysis of marketing audit, by prepare phase, by plan phase, by aims, by time aspects and by costs aspects. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 3794
dc.date.assigned 2006-03-06
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
zmrzlík_2006_dp.pdfBlocked 1.226Mb PDF View/Open
zmrzlík_2006_vp.doc 54Kb Microsoft Word View/Open
zmrzlík_2006_op.jpg 90.28Kb JPEG image View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account