Marketingové a komunikační strategie mezinárodního festivalu Zlínský pes

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingové a komunikační strategie mezinárodního festivalu Zlínský pes

Show full item record

No preview available
Title: Marketingové a komunikační strategie mezinárodního festivalu Zlínský pes
Author: Juza, Jan
Advisor: Škarka, Pavel
Abstract: Diplomová práce se zabývá marketingovými a komunikačními strategiemi vztaženými k problematice pořádání filmového festivalu, tedy poskytování služeb. Tyto strategie a je-jich analýzy nejprve uvádí v teoretické rovinně. Následně je aplikuje v praktické části, kte-rá zkoumá, mimo jiné, jejich vlivy na cílovou skupinu. Zjištěné poznatky jsou přeneseny do projektové části, která navrhuje možné marketingové strategie a komunikační koncepci festivalu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7301
Date: 2008-04-25
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 7549


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
juza_2008_dp.pdfBlocked 965.3Kb PDF
juza_2008_vp.doc 53Kb Microsoft Word View/Open
juza_2008_op.doc 51.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account