Marketingové a komunikační strategie mezinárodního festivalu Zlínský pes

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Marketingové a komunikační strategie mezinárodního festivalu Zlínský pes

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové a komunikační strategie mezinárodního festivalu Zlínský pes
Autor: Juza, Jan
Vedoucí: Škarka, Pavel
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá marketingovými a komunikačními strategiemi vztaženými k problematice pořádání filmového festivalu, tedy poskytování služeb. Tyto strategie a je-jich analýzy nejprve uvádí v teoretické rovinně. Následně je aplikuje v praktické části, kte-rá zkoumá, mimo jiné, jejich vlivy na cílovou skupinu. Zjištěné poznatky jsou přeneseny do projektové části, která navrhuje možné marketingové strategie a komunikační koncepci festivalu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7301
Datum: 2008-04-25
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 7549


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
juza_2008_dp.pdfZablokované 965.3Kb PDF
juza_2008_vp.doc 53Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
juza_2008_op.doc 51.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet