Marketingová strategie ve zvoleném segmentu ve společnosti AG FOODS Group,a.s.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingová strategie ve zvoleném segmentu ve společnosti AG FOODS Group,a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová strategie ve zvoleném segmentu ve společnosti AG FOODS Group,a.s.
Author: Jandourková, Petra
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Cílem této diplomové práce je vytvoření komplexního materiálu, který je nezbytný pro strategické marketingové rozhodování ve vybraném segmentu na území České republi-ky. Dokument je určen pro potřeby české rodinné společnosti AG FOODS Group a.s. s přihlédnutím na analýzy zjištěné společností Brand&Brother. Práce je rozčleněna do něko-lika základních celků, od teoretické části zabývající se popisem segmentu, přes část prak-tickou, zahrnující hypotézy, analýzy, vlastní výzkumy až po shrnutí výsledků, návrhy opat-ření a výstupy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7372
Date: 2008-04-25
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2038
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 7588


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
jandourková_2008_dp.pdfBlocked 428.6Kb PDF View/Open
jandourková_2008_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open
jandourková_2008_op.doc 58.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account