Reklama v národních mutacích lifestylových časopisů pro muže (lifestylový měsíčník Maxim)

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Reklama v národních mutacích lifestylových časopisů pro muže (lifestylový měsíčník Maxim)

Show full item record

No preview available
Title: Reklama v národních mutacích lifestylových časopisů pro muže (lifestylový měsíčník Maxim)
Author: Gabrhelík, Lukáš
Advisor: Zelinský, Miroslav
Abstract: Cílem bakalářské práce je bližší seznámení se s lifestylovým médiem zastoupeným magazínem Maxim, definování jeho prvků a pochopení podstaty existence. Vysvětlíme si, co cílová skupina čtenářů očekává, co jim magazín přináší a jaké hrozby se pro čtenáře skrývají uvnitř. Práce je rozdělena na tři částí, přičemž první se zaměřuje na historický vývoj až ke vzniku periodik a dělení médií. Druhá část se zaměřuje na analýzu Maximu za rok 2007 a hodnotí použité prvky inzerce za dané období. Třetí a závěrečná část se zaměřuje na vyhodnocení zjištěných dat a z nich vyplývajících návrhů na řešení nedostatků vedoucí ke zlepšení současného stavu. Práce má sloužit jako prostředek pro vysvětlení a pochopení způsobu komunikace na lifestylovém trhu a formy zpracování této komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7527
Date: 2008-05-12
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 7458


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
gabrhelík_2008_bp.pdf 19.49Mb PDF View/Open
gabrhelík_2008_vp.doc 54Kb Microsoft Word View/Open
gabrhelík_2008_op.doc 57.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account