Reklama v národních mutacích lifestylových časopisů pro muže (lifestylový měsíčník Maxim)

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Reklama v národních mutacích lifestylových časopisů pro muže (lifestylový měsíčník Maxim)

Show simple item record

dc.contributor.advisor Zelinský, Miroslav cs
dc.contributor.author Gabrhelík, Lukáš cs
dc.date.accessioned 2010-07-17T03:57:17Z
dc.date.available 2010-07-17T03:57:17Z
dc.date.issued 2008-05-12 cs
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/7527
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je bližší seznámení se s lifestylovým médiem zastoupeným magazínem Maxim, definování jeho prvků a pochopení podstaty existence. Vysvětlíme si, co cílová skupina čtenářů očekává, co jim magazín přináší a jaké hrozby se pro čtenáře skrývají uvnitř. Práce je rozdělena na tři částí, přičemž první se zaměřuje na historický vývoj až ke vzniku periodik a dělení médií. Druhá část se zaměřuje na analýzu Maximu za rok 2007 a hodnotí použité prvky inzerce za dané období. Třetí a závěrečná část se zaměřuje na vyhodnocení zjištěných dat a z nich vyplývajících návrhů na řešení nedostatků vedoucí ke zlepšení současného stavu. Práce má sloužit jako prostředek pro vysvětlení a pochopení způsobu komunikace na lifestylovém trhu a formy zpracování této komunikace. cs
dc.format 61 s. textu práce, 35 s. ob cs
dc.format.extent 20446705 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně cs
dc.rights Bez omezení cs
dc.subject Maxim cs
dc.subject marketing cs
dc.subject analýza inzerce cs
dc.subject skrytá reklama cs
dc.subject lifestyle cs
dc.subject periodikum cs
dc.subject magazín cs
dc.subject reklama cs
dc.subject národní mutace cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject analýza cs
dc.subject PR cs
dc.subject soutěž cs
dc.subject Maxim en
dc.subject marketing en
dc.subject research en
dc.subject advertising en
dc.subject advertisement en
dc.subject lifestyle en
dc.subject magazine en
dc.subject communication en
dc.subject PR en
dc.subject competition en
dc.title Reklama v národních mutacích lifestylových časopisů pro muže (lifestylový měsíčník Maxim) cs
dc.title.alternative Advertising analysis in national version of lifestyle magazine for men (Maxim) en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda cs
dc.date.accepted 2008-06-02 cs
dc.description.abstract-translated This thesis will show comprehensive data needed to understand what a lifestyle media Maxim is. I will explain what it's target group expect, what Maxim gives them and what are it's issues. Thesis is shared into three chapters. First chapture shows history of media and it's development, second one is about Maxim advertising research and third one shows results and ideas to make things better. At the end I will think up how to improve business activities and functionality of the media. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 7458
dc.date.assigned 2008-01-07 cs
utb.result.grade C
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
gabrhelík_2008_bp.pdf 19.49Mb PDF View/Open
gabrhelík_2008_vp.doc 54Kb Microsoft Word View/Open
gabrhelík_2008_op.doc 57.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account