Guerrilla marketing - překvapivý úder v boji

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Guerrilla marketing - překvapivý úder v boji

Show full item record

No preview available
Title: Guerrilla marketing - překvapivý úder v boji
Author: Alexová, Jitka
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: V úvodu teoretické části je popsán historický vývoj a chápání termínu až k současnosti, kdy vznikly základní definice a pravidla ve spojení s marketingem. Šestnáct základních tajemství guerrilla marketingu, rozdíly mezi guerrilla marketingem a marketingem klasickým a 50 zlatých pravidel, dávají komplexní pohled na pojem v jeho pravém významu. V poslední kapitole teoretické části pak uvádím názory odborníků z praxe, vztah guerrilla marketingu a práva a nastiňuji zde také vztah s dalšími inovativními strategiemi. V teoretické části se zabývám popisem několika guerrilla kampaní, které byly využity u nás. Posuzuji kampaně z různých oblastí: kampaně nízkorozpočtových filmů, bankovních institucí a telekomunikační společnosti Vodafone a hodnotím je dle různých kritérií. V analytické části se zabývám mediální analýzou dvou kampaní telefonního operátora Vodafone z různých kritérií. Závěrečná část práce je věnována paradigmatům efektivního guerrilla marketingu, kde uvádím souhrn základních předpokladů k vytvoření správné guerrilla marketingové kampaně.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7569
Date: 2008-05-12
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 7444


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
alexová_2008_bp.pdfBlocked 1.654Mb PDF
alexová_2008_vp.doc 48.5Kb Microsoft Word View/Open
alexová_2008_op.doc 51Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account