Guerrilla marketing - překvapivý úder v boji

DSpace Repository

Language: English čeština 

Guerrilla marketing - překvapivý úder v boji

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Alexová, Jitka
dc.date.accessioned 2010-07-17T04:13:36Z
dc.date.available 2010-07-17T04:13:36Z
dc.date.issued 2008-05-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/7569
dc.description.abstract V úvodu teoretické části je popsán historický vývoj a chápání termínu až k současnosti, kdy vznikly základní definice a pravidla ve spojení s marketingem. Šestnáct základních tajemství guerrilla marketingu, rozdíly mezi guerrilla marketingem a marketingem klasickým a 50 zlatých pravidel, dávají komplexní pohled na pojem v jeho pravém významu. V poslední kapitole teoretické části pak uvádím názory odborníků z praxe, vztah guerrilla marketingu a práva a nastiňuji zde také vztah s dalšími inovativními strategiemi. V teoretické části se zabývám popisem několika guerrilla kampaní, které byly využity u nás. Posuzuji kampaně z různých oblastí: kampaně nízkorozpočtových filmů, bankovních institucí a telekomunikační společnosti Vodafone a hodnotím je dle různých kritérií. V analytické části se zabývám mediální analýzou dvou kampaní telefonního operátora Vodafone z různých kritérií. Závěrečná část práce je věnována paradigmatům efektivního guerrilla marketingu, kde uvádím souhrn základních předpokladů k vytvoření správné guerrilla marketingové kampaně. cs
dc.format 66 s., 8 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1734973 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject guerrilla marketing cs
dc.subject guerrilla kampaň cs
dc.subject nízkorozpočtové filmy cs
dc.subject bankovní instituce cs
dc.subject Vodafone cs
dc.subject guerrilla marketing en
dc.subject guerrilla campaign en
dc.subject low-budget films en
dc.subject bank institutions en
dc.subject Vodafone en
dc.title Guerrilla marketing - překvapivý úder v boji cs
dc.title.alternative Guerrilla marketing - surprising hit in the fight en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rožek, Michal
dc.date.accepted 2008-05-30
dc.description.abstract-translated The theoretical part describes a historical development and full understanding of the term guerrilla marketing since it is beginning until present days. The sixteen monumental secrets of guerrilla marketing, the differences between GM and classical marketing and fifty golden rules of GM give a global view how to understand the whole idea of GM. Last chapter of the theoretical part concerns the opinions of marketing experts, the relation between guerrilla marketing and the law and other innovative strategies are described there. The practical part deals with the different types of GM campaigns which were realized in the Czech Republic. I have chosen a few campaigns from the different areas: low-budget films, bank institutions and mobile telecommunication company Vodafone. The aim of the work is to judge many categories of these campaigns. In the analytical part is presented a medial analysis of two campaigns from Vodafone. Final part of this thesis concerns paradigms of effective GM. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 7444
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
alexová_2008_bp.pdfBlocked 1.654Mb PDF View/Open
alexová_2008_vp.doc 48.5Kb Microsoft Word View/Open
alexová_2008_op.doc 51Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account