Marketing měst a obcí jako faktor regionálního rozvoje na příkladu města Zlína

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketing měst a obcí jako faktor regionálního rozvoje na příkladu města Zlína

Show full item record

No preview available
Title: Marketing měst a obcí jako faktor regionálního rozvoje na příkladu města Zlína
Author: Hofmanová, Nikola
Advisor: Hájek, Oldřich
Abstract: Jako téma mé bakalářské práce jsem si zvolila "Marketing měst a obcí jako faktor regionálního rozvoje na příkladu města Zlína", tedy ve městě, ve kterém žiji a rovněž studuji. Cílem této práce je nastínit situaci v jedné z oblastí, kterou se marketing měst a obcí zabývá a to cestovní ruch. Analyzovat současný stav cestovního ruchu ve městě Zlín, provést rešerši týkající se cestovního ruchu města Zlín. Na závěr bych zhodnotila tuto oblast marketingu měst a obcí a navrhla projekty na zlepšení cestovního ruchu ve městě.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7656
Date: 2008-05-23
Availability: Práce bude přístupná bez omezení od 23.05.2010
Department: Ústav veřejné správy a regionálního rozvoje
Discipline: Veřejná správa a regionální rozvoj
Grade for thesis and defense: C 9020


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
hofmanová_2008_bp.pdf 1.549Mb PDF View/Open
hofmanová_2008_vp.doc 55Kb Microsoft Word View/Open
hofmanová_2008_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account