Projekt rozvoje Event marketingových aktivit při budování povědomí značky G2 GoGEN

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt rozvoje Event marketingových aktivit při budování povědomí značky G2 GoGEN

Show full item record

No preview available
Title: Projekt rozvoje Event marketingových aktivit při budování povědomí značky G2 GoGEN
Author: Šeďa, Martin
Advisor: Kubík, Josef
Abstract: Hlavním cílem diplomové práce je vytvořit projekt event marketingových aktivit při budování povědomí o značce G2 GoGEN pro společnost HP TRONIC Zlín pro rok 2008. Diplomová práce je rozdělena na tři části - teoretickou, analytickou a projektovou. V první části jsou popsány teoretické poznatky, které jsou důležité pro vypracování rozvoje event marketingových aktivit. V analytické části je vypracována analýza vnitřního a vnějšího prostředí a také je zde zpracován dotazník. Poznatky z analytické části jsou shrnuty ve SWOT analýze. Projektová část je zaměřena na rozvoj event marketingových aktivit při budování povědomí značky G2 GoGEN.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7737
Date: 2008-08-15
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.08.2038
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 8953


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
šeďa_2008_dp.pdfBlocked 1.653Mb PDF View/Open
šeďa_2008_vp.doc 49Kb Microsoft Word View/Open
šeďa_2008_op.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account