Projekt rozvoje Event marketingových aktivit při budování povědomí značky G2 GoGEN

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt rozvoje Event marketingových aktivit při budování povědomí značky G2 GoGEN

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubík, Josef
dc.contributor.author Šeďa, Martin
dc.date.accessioned 2010-07-17T05:24:25Z
dc.date.issued 2008-08-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/7737
dc.description.abstract Hlavním cílem diplomové práce je vytvořit projekt event marketingových aktivit při budování povědomí o značce G2 GoGEN pro společnost HP TRONIC Zlín pro rok 2008. Diplomová práce je rozdělena na tři části - teoretickou, analytickou a projektovou. V první části jsou popsány teoretické poznatky, které jsou důležité pro vypracování rozvoje event marketingových aktivit. V analytické části je vypracována analýza vnitřního a vnějšího prostředí a také je zde zpracován dotazník. Poznatky z analytické části jsou shrnuty ve SWOT analýze. Projektová část je zaměřena na rozvoj event marketingových aktivit při budování povědomí značky G2 GoGEN. cs
dc.format 89 s. cs
dc.format.extent 1733897 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.08.2038
dc.subject event marketing cs
dc.subject značka cs
dc.subject SWOT cs
dc.subject reklama cs
dc.subject public relations cs
dc.subject event marketing en
dc.subject mark en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject commertial en
dc.subject public relations en
dc.title Projekt rozvoje Event marketingových aktivit při budování povědomí značky G2 GoGEN cs
dc.title.alternative The even marketing activities project at the creation of awareness of the mark G2 GoGEN en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Komín, Bohuslav
dc.date.accepted 2008-09-08
dc.date.vskp-available 2038-08-15
dc.description.abstract-translated The principal aim of this thesis is to make the even marketing activities project at the creation of awareness of the mark G2 GoGEN for the company HP TRONIC Zlin for year 2008. The thesis is divided in three parts: theoretical, analytical and project. In the first part are described theoretical knowledge, which are important for the elaboration of event marketing activities development. In the analytical part is described an internal and external environment analysis and a questionnaire. Knowledge from the analytical part summarises SWOT analysis. The project part targets the event marketing activities development at the creation of awareness of the mark G2 GoGEN. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 8953
dc.date.assigned 2008-06-16
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
šeďa_2008_dp.pdfBlocked 1.653Mb PDF View/Open
šeďa_2008_vp.doc 49Kb Microsoft Word View/Open
šeďa_2008_op.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account