Balancování na hraně: Guerilla marketing, buzzmarketing, virální marketing

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Balancování na hraně: Guerilla marketing, buzzmarketing, virální marketing

Show full item record

No preview available
Title: Balancování na hraně: Guerilla marketing, buzzmarketing, virální marketing
Author: Saláková, Andrea
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Tato práce pojednává o nových marketingových trendech - zejména pak guerilla marketingu, buzzmarketingu a virálním marketingu a jejich obecném vnímání v českém prostředí. Cílem mé práce je prokázat, že tyto marketingové formy balancují na hraně a jsou viděny spíše v negativním světle. V teoretické části mé bakalářské práce se zabývám oblastí marketingových komunikací a rozvojem nových marketingových disciplín obecně. V praktické části se pak věnuji definování hranic a následnému porovnání konkrétních, marketingových kampaní s prvky guerillového, buzz a virálního marketingu se stanovenými hranicemi a určení zda tyto marketingové trendy skutečně balancují na hraně.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7945
Date: 2009-05-11
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 10532


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
saláková_2009_bp.pdfBlocked 1.598Mb PDF
saláková_2009_vp.doc 64Kb Microsoft Word View/Open
saláková_2009_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account