Marketingový plán pro firmu Astra 92 a.s.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingový plán pro firmu Astra 92 a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Marketingový plán pro firmu Astra 92 a.s.
Author: Horáková, Monika
Advisor: Vorlová, Růžena
Abstract: Podstatou obsahu diplomové práce je vytvoření marketingového plánu pro softwarovou divizi společnosti Astra 92, a.s., pro rok 2009/2010. Práce je rozdělena do tří na sebe navazujících částí v následujícím pořadí: teoretická, analytická a projektová. V první části jsou zahrnuty teoretická východiska pro sestavení marketingového plánu. Analytická část je zaměřena na situační analýzu firmy tzn. analýza vnitřního a vnějšího prostředí, marketingový mix, GE a BCG matice. Souhrnem poznatků z analytické části je vypracování SWOT analýzy. V projektové části je navržen marketingový "akční" plán pro danou softwarovou divizi, který je dále podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7955
Date: 2009-05-04
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2039
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
horáková_2009_dp.pdfBlocked 4.049Mb PDF View/Open
horáková_2009_vp.doc 46Kb Microsoft Word View/Open
horáková_2009_op.pdf 128.1Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account