Nové marketingové trendy jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti ve firmě VÍNO-MASARYK s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Nové marketingové trendy jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti ve firmě VÍNO-MASARYK s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Nové marketingové trendy jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti ve firmě VÍNO-MASARYK s.r.o.
Author: Jankovičová, Katarína
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Cílem této bakalářské práce je zhodnocení využití nových marketingových trendů ve firmě VÍNO-MASARYK s.r.o. Obsahově se práce dělí na teoretickou a praktickou část, kde praktická obsahuje analýzu a doporučení. V první části práce jsou prezentované nové marketingové trendy z dostupných zdrojů. Následuje praktická část, která obsahuje charakteristiku firmy, analýzu vnějšího a vnitřního prostředí firmy, analýzu marketingové komunikace a jají porovnání s konkurencí. V závěru praktické části jsou doporučení na využití nových marketingových trendů ve firmě na zvýšení konkurenceschopnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8015
Date: 2009-05-22
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: B 11726


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
jankovičová_2009_bp.pdfBlocked 3.618Mb PDF
jankovičová_2009_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open
jankovičová_2009_op.doc 50Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account