Komunikační strategie Canisterapeutického centra Zlín

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie Canisterapeutického centra Zlín

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Štalmachová, Sylva
dc.date.accessioned 2010-07-17T08:53:40Z
dc.date.available 2010-07-17T08:53:40Z
dc.date.issued 2009-04-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8019
dc.description.abstract Cílem diplomové práce bylo zjistit, jaké komunikační nástroje ke své prezentaci využívá Canisterapeutické centrum Zlín a zda má široká veřejnost povědomí o to, že se toto cent-rum ve městě nachází a své služby poskytuje zdarma. Teoretická část diplomové práce se opírá o odbornou literaturu, která se zabývá problematikou sociálního marketingu a sociální reklamy. Dále pak diplomová práce vychází z materiálů vztahujících se k problematice canisterapie a jejího využití v praxi. Praktická část diplomové práce je založena na infor-macích o Canisterapeutickém centru Zlín, jeho aktivitách a současné komunikační strategii. Další částí je dotazníkové šetření, díky kterému bylo zjištěno, jaké povědomí o existenci a aktivitách centra široká veřejnost má. Na základě vyhodnocení výzkumné sondy byla navr-žena účelná kampaň, která by povědomí veřejnosti měla ještě zvýšit. cs
dc.format 86 s., 4 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1551500 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Canisterapie cs
dc.subject veřejnost cs
dc.subject komunikační nástroje cs
dc.subject problematika cs
dc.subject kampaň cs
dc.subject sociální reklama cs
dc.subject sociální kampaň cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject vyhodnocení cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject canistherapy en
dc.subject general public en
dc.subject communication tools en
dc.subject issue en
dc.subject campaign en
dc.subject social advertising en
dc.subject social campaign en
dc.subject questionnaire survey en
dc.subject evaluations of research en
dc.subject communications strategy en
dc.title Komunikační strategie Canisterapeutického centra Zlín cs
dc.title.alternative Communications strategy of Canistherapy centre in Zlin en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bačuvčík, Radim
dc.date.accepted 2009-05-29
dc.description.abstract-translated The aim of thesis was to find out what kind of communication tools uses The Canistherapic Center Zlín for its presentation and if the general public has awareness of the fact that this center is located in the city and its services provides for free. The theoretical part of the thesis is based on professional literature, which deals with social marketing and social ad-vertising. The thesis is based also on materials connected with the canistherapy issue, and its use in practice. The practical part of the thesis is based on information about The Ca-nistherapic Center Zlín, its activities and its contemporary communication strategy. Ano-ther part is a questionnaire survey owing which was found what is the awareness of the existence and activities of the center of general public. Based on the evaluation of research was probed the proposed effective campaign that which should more incerease the aware-ness of general public. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10581
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
štalmachová_2009_dp.pdf 1.479Mb PDF View/Open
štalmachová_2009_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open
štalmachová_2009_op.doc 59.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account