Proniknutí společnosti ZELENKA Czech Republic na německý trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Proniknutí společnosti ZELENKA Czech Republic na německý trh

Show full item record

No preview available
Title: Proniknutí společnosti ZELENKA Czech Republic na německý trh
Author: Novák, Martin
Advisor: Zelenka, Roman
Abstract: Cílem této bakalářské práce je zvážení možnosti proniknutí společnosti ZELENKA na německý trh. V teoretické části jsou popsány metody analýzy marketingového prostředí a marketingového výzkumu. Praktická část obsahuje seznámení se společností ZELENKA, charakteristiku německého trhu a je zde také realizován průzkum trhu. Další částí analytické kapitoly je definování daňového systému v Německu, popsání druhů německých obchodních společností a možnosti jejich založení. V závěru jsou doporučení a návrhy pro společnost ZELENKA, ke kterým jsem dospěl během zpracovávání této bakalářské práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8022
Date: 2009-04-28
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 28.04.2039
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: A 13055


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
novák_2009_bp.pdfBlocked 862.9Kb PDF View/Open
novák_2009_vp.doc 66.5Kb Microsoft Word View/Open
novák_2009_op.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account