Proniknutí společnosti ZELENKA Czech Republic na německý trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Proniknutí společnosti ZELENKA Czech Republic na německý trh

Show simple item record

dc.contributor.advisor Zelenka, Roman
dc.contributor.author Novák, Martin
dc.date.accessioned 2010-07-17T08:54:27Z
dc.date.issued 2009-04-28
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8022
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je zvážení možnosti proniknutí společnosti ZELENKA na německý trh. V teoretické části jsou popsány metody analýzy marketingového prostředí a marketingového výzkumu. Praktická část obsahuje seznámení se společností ZELENKA, charakteristiku německého trhu a je zde také realizován průzkum trhu. Další částí analytické kapitoly je definování daňového systému v Německu, popsání druhů německých obchodních společností a možnosti jejich založení. V závěru jsou doporučení a návrhy pro společnost ZELENKA, ke kterým jsem dospěl během zpracovávání této bakalářské práce. cs
dc.format 71 s., 10 s. přílohy cs
dc.format.extent 883692 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 28.04.2039
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject jazykové služby cs
dc.subject daňový systém v Německu cs
dc.subject obchodní společnosti v Německu cs
dc.subject Marketing research en
dc.subject language services en
dc.subject tax system in Germany en
dc.subject companies in Germany en
dc.title Proniknutí společnosti ZELENKA Czech Republic na německý trh cs
dc.title.alternative PENETRATING OF THE COMPANY ZELENKA CZECH REPUBLIC INTO THE GERMAN MARKET en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Miloslava
dc.date.accepted 2009-05-26
dc.date.vskp-available 2039-04-28
dc.description.abstract-translated The goal of this bachelor thesis is to consider the possibility of the ZELENKA Company penetrating the German market. The theoretical part describes the analytical methods of the marketing environment and of marketing research. The practical part contains an introduction of the ZELENKA Company, the characteristics of the German market, and also the market research performed. Another part of the analytical chapter defines the tax system in Germany, describes the types of German companies, and the options for founding them. The conclusion contains recommendations and proposals for the ZELENKA Company, to which I have arrived during the preparation of this bachelor thesis. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 13055
dc.date.assigned 2009-02-24
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
novák_2009_bp.pdfBlocked 862.9Kb PDF View/Open
novák_2009_vp.doc 66.5Kb Microsoft Word View/Open
novák_2009_op.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account