Projekt využití nástrojů komunikačního mixu v prostředí obchodní firmy
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt využití nástrojů komunikačního mixu v prostředí obchodní firmy |
Author: |
Kolářová, Monika
|
Advisor: |
Morská, Barbara
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce je zaměřena na oblast marketingové komunikace a možnosti jejího využití v prostředí obchodní firmy. Teoretická část shrnuje základní charakteristiky jednotlivých komunikačních nástrojů a definuje faktory, které mají vliv na složení komunikačního mixu. V úvodu praktické části je v krátkosti představen vybraný podnik, následuje provedení analýzy oborového okolí a popis současné marketingové komunikace podniku. Rovněž je provedeno dotazníkové šetření se zaměřením na vnímání marketingové komunikace zákazníky a závěrečná SWOT analýza. Na základě výsledků provedené analýzy jsou v projektové části stanoveny cíle, kterých má být dosaženo a vytvořen plán marketingové komunikace s využitím jednotlivých komunikačních nástrojů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8050
|
Date:
|
2009-05-04 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2019 |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
C
12380
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account