Vliv péče o interního zákazníka na firemní CRM

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv péče o interního zákazníka na firemní CRM

Show simple item record

dc.contributor.advisor Prachař, Štěpán
dc.contributor.author Vrbská, Monika
dc.date.accessioned 2010-07-17T09:12:48Z
dc.date.available 2010-07-17T09:12:48Z
dc.date.issued 2009-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8061
dc.description.abstract Předmětem této bakalářské práce je problematika vlivu péče o interního zákazníka na fi-remní CRM. První část vymezuje podstatu fungování firemního CRM, druhá část se zamě-řuje na základní problematiku řízení lidských zdrojů. Praktická část mapuje konkrétní pří-pad obchodní společnosti. Jsou využity různé metody pro analýzu řízení lidských zdrojů s promítnutím do řízení vztahů se zákazníky a vyhodnoceny jejich výsledky. V závěru prá-ce jsou uvedena doporučení pro management, která by měla vést ke zlepšení vztahů se zá-kazníky. cs
dc.format 87 cs
dc.format.extent 1770472 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject CRM cs
dc.subject zaměstnanec cs
dc.subject lidské zdroje cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject vztah cs
dc.subject proces cs
dc.subject strategie společnosti cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject trh cs
dc.subject CRM en
dc.subject employee en
dc.subject human resources en
dc.subject customer en
dc.subject relationship en
dc.subject process en
dc.subject company policy en
dc.subject communication en
dc.subject market en
dc.title Vliv péče o interního zákazníka na firemní CRM cs
dc.title.alternative Influence (impact) internal customer management on company CRM en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jurášková, Olga
dc.date.accepted 2009-05-29
dc.description.abstract-translated The subject of the bachelor work is the influence of internal customer care on the corporate CRM. The first part defines the basics functionality of corporate CRM, the second part is focused on basic issues in the field of human resources management. The practical part fol-lows a particular case in a business company. It uses different methods of analysis of human resources management including a projection to customer relationship management and the results are analysed. Recommendations for the management which should lead to an improvement of relationships with customers are stated at the end of the paper. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10705
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
vrbská_2009_bp.pdfBlocked 1.688Mb PDF View/Open
vrbská_2009_vp.doc 49.5Kb Microsoft Word View/Open
vrbská_2009_op.doc 53Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account