Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu

Show full item record

No preview available
Title: Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu
Author: Honzek, Martin
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Cílem této bakalářské práce je blíže seznámit čtenáře se základy a problematikou event marketingu. Definovat event marketingové cíle a poskytnout dostatečné informace k plné-mu pochopení tématu. V první části své práce se zaměřuji na teorii event marketingu, jeho význam a začlenění do komunikačního mixu. Druhá část nabízí pohled na event marketing z praxe. Bylo zvoleno, popsáno a okrajově zhodnoceno několik eventů. Součástí práce je dotazníkové šetření na jeden event, který byl vybrán a analyzován ze tří pohledů, cílových skupin, a to z pohledu zadavatele, pořadatele a účastníka (široké veřejnosti). Z tohoto prů-zkumu lze také vyhodnotit efektivitu event marketingu. Práce slouží k teoretickému vysvětlení pojmu "event marketing" a jeho praktického začle-nění do komunikačního mixu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8089
Date: 2009-05-11
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: E 10504


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
honzek_2009_bp.pdfBlocked 4.340Mb PDF
honzek_2009_vp.doc 61.5Kb Microsoft Word View/Open
honzek_2009_op.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account