Projekt marketingové komunikace povinného ručení v Kooperativa a.s.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace povinného ručení v Kooperativa a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingové komunikace povinného ručení v Kooperativa a.s.
Author: Roupa, Patrik
Advisor: Kramoliš, Jan
Abstract: Cílem této diplomové práce je vytvořit náhled na problematiku marketingové komunikace u povinného ručení a pokusit se ji doplnit o nové prvky, které zvýší její účinnost. V teoretické části se soustředím na popis marketingu včetně důležitých pojmů s ním souvisejících. Představuji zde také obecný model komunikace a marketingovou komunikaci s jejími nástroji. V druhé části je nastíněna teorie procesu marketingového výzkumu a úplný závěr tvoří popis nových trendů marketingového vývoje. V praktické části dojde k představení společnosti Kooperativa a.s. a nastínění vývoje trhu povinného ručení. Bude zde také analyzována konkurence a posouzen stávající komunikační mix povinného ručení společnosti. Aplikována bude SWOT analýze a dotazníkové šetření. V projektové části dojde k aplikaci virálního marketingu do marketingové komunikace. Závěrem vyvodím důsledky, které navrhovaná vylepšení společnosti přinesou.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8180
Date: 2009-05-04
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
roupa_2009_dp.pdf 2.264Mb PDF View/Open
roupa_2009_vp.doc 54Kb Microsoft Word View/Open
roupa_2009_op.doc 58Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account