Projekt marketingové komunikace povinného ručení v Kooperativa a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace povinného ručení v Kooperativa a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kramoliš, Jan
dc.contributor.author Roupa, Patrik
dc.date.accessioned 2010-07-17T10:19:43Z
dc.date.available 2010-07-17T10:19:43Z
dc.date.issued 2009-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8180
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je vytvořit náhled na problematiku marketingové komunikace u povinného ručení a pokusit se ji doplnit o nové prvky, které zvýší její účinnost. V teoretické části se soustředím na popis marketingu včetně důležitých pojmů s ním souvisejících. Představuji zde také obecný model komunikace a marketingovou komunikaci s jejími nástroji. V druhé části je nastíněna teorie procesu marketingového výzkumu a úplný závěr tvoří popis nových trendů marketingového vývoje. V praktické části dojde k představení společnosti Kooperativa a.s. a nastínění vývoje trhu povinného ručení. Bude zde také analyzována konkurence a posouzen stávající komunikační mix povinného ručení společnosti. Aplikována bude SWOT analýze a dotazníkové šetření. V projektové části dojde k aplikaci virálního marketingu do marketingové komunikace. Závěrem vyvodím důsledky, které navrhovaná vylepšení společnosti přinesou. cs
dc.format 96 s., 3 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 2374944 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject Povinné ručení cs
dc.subject Virální marketing cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Dotazníkové šetření cs
dc.subject Marketing communication en
dc.subject Third party risks en
dc.subject Viral marketing en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject Questionnaire investigation en
dc.title Projekt marketingové komunikace povinného ručení v Kooperativa a.s. cs
dc.title.alternative Project of marketing communication of third-party risks in company Kooperativa a.s. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bezděková, Petra
dc.date.accepted 2009-05-27
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to create an overview of problems of marketing communication of third party risks and try to supply it with new components which could level up it's efficiency. In theoretical part I focused on description of marketing and explanation of some related important conceptions. I also present universal model of communication and marketing communication with it's basic components. In the last but one chapter I talk about process of marketing research and the whole conclusion is consisted by description of new trends of marketing evolution. In the next practical part I introduce Kooperativa a.s. and I explain the evolution of market with third party risks. I analyse competition and review communication mix of third party risks at the company. I apply SWOT analysis and questionnaire investigation. In project part I apply viral marketing to the marketing communication of the company. At the end I deduce effects, which my improvements will bring. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 11549
dc.date.assigned 2009-03-09
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
roupa_2009_dp.pdf 2.264Mb PDF View/Open
roupa_2009_vp.doc 54Kb Microsoft Word View/Open
roupa_2009_op.doc 58Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account