Děti jako cílová skupina z hlediska etiky reklamy

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Děti jako cílová skupina z hlediska etiky reklamy

Show full item record

No preview available
Title: Děti jako cílová skupina z hlediska etiky reklamy
Author: Klugová, Kateřina
Advisor: Křížek, Zdeněk
Abstract: Práce se zabývá problematikou dětí, jako cílové skupiny z hlediska etiky reklamy. Je také zaměřena na děti účinkující v reklamách, a zda jsou tyto reklamy vnímány jako vzor chování pro děti. V teoretické části jsou popsány obecně marketingové komunikace, zejména pak reklama. Dále je zde definováno základní rozdělení dětí, jako cílové skupiny z pohledu výzkumu u dětí a působení reklamy na ně. V bakalářské práci jsou také zmíněny zákony vztahující se na regulaci reklamy a etický kodex. V praktické části jsou analyzovány sekundární zdroje - marketingové výzkumy vztahující se k problematice děti a reklama. Dále je zde uvedeno několik příkladů reklam, které porušují etický kodex. Součástí práce je vlastní marketingový výzkum zabývající se vnímáním a názory dětí na neetickou reklamu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8653
Date: 2009-05-11
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 10516


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
klugová_2009_bp.pdf 1.221Mb PDF View/Open
klugová_2009_vp.doc 51Kb Microsoft Word View/Open
klugová_2009_op.doc 53Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account