Význam a vývoj odborných výstav a veletrhů pro české textilní firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Význam a vývoj odborných výstav a veletrhů pro české textilní firmy

Show full item record

No preview available
Title: Význam a vývoj odborných výstav a veletrhů pro české textilní firmy
Author: Vinklerová, Monika
Advisor: Svoboda, Václav
Abstract: Tato práce se zamýšlí nad pojmy veletrhy a výstavy v obecné rovině. Zkoumá veletrhy a výstavy jako jeden s nástrojů prodeje v marketingové komunikaci, avšak úzce specializovaný na oblast textilního průmyslu. Sleduje obecnou historii veletrhů a výstav i v rámci veletržních generací na území českých zemí. Zabývá se vývojem nejvýznamnějších veletrhů v textilní branži, respektive ve sféře textil-oděv-kůže, a to v tuzemsku i v zahraničí. Práce představuje Asociaci textil oděv kůže jakožto reprezentanta českých výrobců v tomto odvětví a vysvětluje její veletržní politiku. Rozebírá principy dotací udělovaných Ministerstvem průmyslu a obchodu České republiky českým firmám na účasti na veletrzích a výstavách. Prakticky zkoumá význam účasti na výstavách a veletrzích pro české textilní firmy. Tato práce je badatelská, kromě základních poznatků z teorie je založena na zjišťování informací z minulosti i současnosti prostřednictvím dotazníkového šetření.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8752
Date: 2009-05-11
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 10704


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vinklerová_2009_bp.pdf 948.8Kb PDF View/Open
vinklerová_2009_vp.doc 122.5Kb Microsoft Word View/Open
vinklerová_2009_op.doc 56Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account