Projekt aplikace guerilla marketingu ve firmě TrueSport

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt aplikace guerilla marketingu ve firmě TrueSport

Show full item record

No preview available
Title: Projekt aplikace guerilla marketingu ve firmě TrueSport
Author: Dostál, Ondřej
Advisor: Kramoliš, Jan
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá aplikací guerilla marketingu ve firmě TrueSport. V teoretické části jsou zpracovány vhodné literární publikace a internetové zdroje, které se týkají daného tématu. Analytickou část potom tvoří popis samotné společnosti, jejich dosavadních marketingo-vých aktivit, marketingové analýzy a vyhodnocení dotazníku. V části poslední, projektové, jsou firmě TrueSport navrženy takové projekty, díky kterým by společnost mohla využít nástrojů guerilla marketingu tak, aby nekonvenční a zároveň efektivní cestou propagovala novou řadu snowboardů SG pro rok 2009/2010 a zároveň tak dostala značku SG do povědomí zákazníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8769
Date: 2009-05-04
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: C


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
dostál_2009_dp.pdf 1.749Mb PDF View/Open
dostál_2009_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open
dostál_2009_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account