Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy TREVO s.r.o. využitím nástrojů marketingového mixu

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy TREVO s.r.o. využitím nástrojů marketingového mixu

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy TREVO s.r.o. využitím nástrojů marketingového mixu
Author: Dvořanová, Kristýna
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá projektem zvýšení konkurenceschopnosti firmy TREVO s.r.o. využitím nástrojů marketingového mixu. Diplomová práce je rozdělena na 2 části - teoretickou a praktickou. Teoretická část pojed-nává o problematice marketingu, marketingového mixu a konkurenci. Praktická část je směřována na analýzu současného stavu firmy s důrazem na mikroprostředí a makro-prostředí, na jednotlivé části marketingového mixu a na analýzu konkurenčního prostředí. Na základě vypracovaných analýz je navrhnuto řešení pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy. Projekt je podroben nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8910
Date: 2009-05-04
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2019
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: C 11078


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
dvořanová_2009_dp.pdfBlocked 778.2Kb PDF View/Open
dvořanová_2009_vp.doc 45.5Kb Microsoft Word View/Open
dvořanová_2009_op.doc 52Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account