Využití nových trendů v marketingové komunikaci ve veřejném sektoru

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití nových trendů v marketingové komunikaci ve veřejném sektoru

Show full item record

No preview available
Title: Využití nových trendů v marketingové komunikaci ve veřejném sektoru
Author: Ševčíková, Lenka
URI: http://hdl.handle.net/10563/8939
Date: 2009-08-31
Publisher: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Page count: application/pdf
Availability: Bez omezení


Abstrakt:

V tezích disertační práce autorka předkládá svůj návrh postupu při plnění cíle disertační práce. Tématem disertační práce jsou nové trendy v marketingové komunikaci a jejich využití ve veřejném sektoru. Hlavním cílem je zjistit zda, v jakých oblastech a jakým způsobem jsou a mohou být nové trendy v marketingové komunikaci ve veřejném sektoru využívány. V úvodu autorka vysvětluje, proč si zvolila dané téma. V druhé kapitole je prezentován současný stav řešené problematiky, vymezeny oblasti "nových marketingových komunikací" a veřejného sektoru. V následující kapitole jsou definovány cíle a hypotézy disertační práce. Ve čtvrté kapitole jsou uvedeny metody a postupy použité při zpracování disertační práce. V páté kapitole jsou specifikovány přínosy disertační práce, a to v rovině teoretické i praktické. V šesté kapitole je nastíněno další pokračování práce. Závěr práce je shrnutím hlavních cílů, úskalí a předností práce.

Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
ševčíková_2009_dp.pdf 7.565Mb PDF View/Open
ševčíková_2009_vp.pdf 69.69Kb PDF View/Open
ševčíková_2009_op.pdf 91.03Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account