Analýza marketingového mixu ve společnosti Samohýl MB, a.s.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza marketingového mixu ve společnosti Samohýl MB, a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingového mixu ve společnosti Samohýl MB, a.s.
Author: Fojtíková, Lucie
Advisor: Kramoliš, Jan
Abstract: Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového mixu ve společnosti Samohýl MB, a.s. Práce je rozdělena na teoretickou část a praktickou část. V teoretické části jsou zpracovány poznatky z literárních pramenů, popisující marketing, marketingový mix a jeho jednotlivé prvky. V praktické části analyzuji marketingovou činnost společnosti Samohýl MB, a.s. v souvislosti s používání nástrojů marketingového mixu. Na základě této analýzy jsou zpracovány návrhy na zlepšení marketingové činnosti společ-nosti Samohýl MB, a.s.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8989
Date: 2009-05-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav ekonomie
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: A 11502


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
fojtíková_2009_bp.pdf 889.2Kb PDF View/Open
fojtíková_2009_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open
fojtíková_2009_op.doc 48Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account