Analýza řízení vztahů se zákazníky jako klíčového prvku k dosažení spokojenosti zákazníků

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza řízení vztahů se zákazníky jako klíčového prvku k dosažení spokojenosti zákazníků

Show full item record

No preview available
Title: Analýza řízení vztahů se zákazníky jako klíčového prvku k dosažení spokojenosti zákazníků
Author: Lebeda, Adam
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Bakalářská práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky ve společnosti KOTRLA a.s., ve vnitropodnikové divizi dřevo a les. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení klíčových prvků řízení vztahů se zákazníky. Praktická část se zabývá charakteristikou společnosti KOTRLA a.s., analýzou současného stavu řízení vztahů se zákazníky a návrhem doporučení. V závěrečné části jsou navrhovaná doporučení podrobena nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9057
Date: 2009-05-22
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 22.05.2011
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: B 11707


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
lebeda_2009_bp.pdfBlocked 1.777Mb PDF
lebeda_2009_vp.doc 45.5Kb Microsoft Word View/Open
lebeda_2009_op.doc 53Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account