Analýza řízení vztahů se zákazníky jako klíčového prvku k dosažení spokojenosti zákazníků

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Analýza řízení vztahů se zákazníky jako klíčového prvku k dosažení spokojenosti zákazníků

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza řízení vztahů se zákazníky jako klíčového prvku k dosažení spokojenosti zákazníků
Autor: Lebeda, Adam
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky ve společnosti KOTRLA a.s., ve vnitropodnikové divizi dřevo a les. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení klíčových prvků řízení vztahů se zákazníky. Praktická část se zabývá charakteristikou společnosti KOTRLA a.s., analýzou současného stavu řízení vztahů se zákazníky a návrhem doporučení. V závěrečné části jsou navrhovaná doporučení podrobena nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9057
Datum: 2009-05-22
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 22.05.2011
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěrečné práce a její obhajoby: B 11707


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
lebeda_2009_bp.pdfZablokované 1.777Mb PDF
lebeda_2009_vp.doc 45.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
lebeda_2009_op.doc 53Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet