Projekt inovační marketingové komunikace divadla Malá scéna Zlín

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt inovační marketingové komunikace divadla Malá scéna Zlín

Show full item record

No preview available
Title: Projekt inovační marketingové komunikace divadla Malá scéna Zlín
Author: Švrčková, Markéta
Advisor: Chovancová, Miloslava
Abstract: Cílem této diplomové práce je analyzovat stávající situaci divadla Malá scéna Zlín v oblasti marketingové komunikace a na základě této analýzy vytvořit projekt inovační marketingové komunikace, která by zajistila zviditelnění divadla a větší návštěvnost. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část charakterizuje neziskový sektor, marketingovou komunikaci, kroky při vývoji efektivní komunikace a jednotlivé nástroje komunikačního mixu. Obsahem praktické části je SWOT analýza divadla, analýza divadelních a marketingových aktivit divadla Malá scéna Zlín a dotazníkové šetření. Na základě poznatků získaných z analýz je zpracován projekt inovační marketingové komunikace divadla Malá scéna Zlín, který je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. V závěru této diplomové práce jsou uvedeny návrhy měření účinnosti tohoto projektu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9142
Date: 2009-05-04
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2014
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 11574


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
švrčková_2009_dp.pdfBlocked 2.115Mb PDF
švrčková_2009_vp.doc 47.5Kb Microsoft Word View/Open
švrčková_2009_op.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account