Analýza komunikačního mixu firmy PannAqua, a.s. v České republice

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza komunikačního mixu firmy PannAqua, a.s. v České republice

Show full item record

No preview available
Title: Analýza komunikačního mixu firmy PannAqua, a.s. v České republice
Author: Bartoníková, Petra
Advisor: Dobeš, Kamil
Abstract: Bakalářská práce se zabývá analýzou komunikačního mixu společnosti PannAqua, a.s. v České republice. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část přináší základní teoretické poznatky týkající se marketingu, marketingového a komunikačního mixu. Praktická část charakterizuje společnost PannAqua, a.s., její výrobkové portfolio a také zde najdeme informace o zastoupení v České republice. Analýza komunikačního mixu je nejprve provedena na stávajícím komunikačním mixu na Slovensku. Dále je zanalyzován stávající komunikační mix používaný v České republice. V závěru práce nalezneme SWOT analýzu a návrhy ke zlepšení v oblasti komunikačního mixu v České republice.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9232
Date: 2009-05-22
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 22.05.2011
Department: Ústav ekonomie
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: A 11510


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
bartoníková_2009_bp.pdfBlocked 2.366Mb PDF
bartoníková_2009_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open
bartoníková_2009_op.doc 55Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account