Analýza komunikačního mixu firmy PannAqua, a.s. v České republice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza komunikačního mixu firmy PannAqua, a.s. v České republice

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dobeš, Kamil
dc.contributor.author Bartoníková, Petra
dc.date.accessioned 2010-07-17T19:07:08Z
dc.date.available 2012-02-17T13:49:57Z
dc.date.issued 2009-05-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/9232
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá analýzou komunikačního mixu společnosti PannAqua, a.s. v České republice. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část přináší základní teoretické poznatky týkající se marketingu, marketingového a komunikačního mixu. Praktická část charakterizuje společnost PannAqua, a.s., její výrobkové portfolio a také zde najdeme informace o zastoupení v České republice. Analýza komunikačního mixu je nejprve provedena na stávajícím komunikačním mixu na Slovensku. Dále je zanalyzován stávající komunikační mix používaný v České republice. V závěru práce nalezneme SWOT analýzu a návrhy ke zlepšení v oblasti komunikačního mixu v České republice. cs
dc.format 61 s, 7 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 2481730 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 22.05.2011
dc.subject Marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing communications en
dc.subject communication mix en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Analýza komunikačního mixu firmy PannAqua, a.s. v České republice cs
dc.title.alternative The analysis of the communication mix of the company PannAqua, a.s. in the Czech Republic en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kramoliš, Jan
dc.date.accepted 2009-06-08
dc.description.abstract-translated This Bachelor's thesis deals with an analysis of the communication mix of PannAqua, a.s. in the Czech Republic. The work is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part provides a basic theoretical knowledge related to the marketing, the marketing mix and the communication mix. The practical part characterises company PannAqua, a.s., its product portfolio and also looks at information regarding its distribution in the Czech Republic. An analysis of the communication mix is first performed on the existing communication mix in Slovakia. Furthermore, it analysed the current communication mix used in the Czech Republic. At the end of Bachelor's thesis we can find a SWOT analysis and suggestions for improvements in the communication mix in the Czech Republic. en
dc.description.department Ústav ekonomie cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/112 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 11510
dc.date.assigned 2009-03-16
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
bartoníková_2009_bp.pdfBlocked 2.366Mb PDF View/Open
bartoníková_2009_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open
bartoníková_2009_op.doc 55Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account